HomeTipyPloché břicho za pouhých 15 dní: jak ho dosáhnout bez cvičení

Ploché břicho za pouhých 15 dní: jak ho dosáhnout bez cvičení

Plavková sezóna je v plném proudu, ale ne všechny dívky jsou na ni připraveny – dosáhnout dokonalé postavy není tak snadné, jak se zdá.Málokomu se chce sportovat ve třicetistupňových vedrech, a ještě k tomu po práci.Agentura UNIAN zjistila, jak si za pouhých 14 dní skutečně vyrýsovat ploché břicho.

Jak dosáhnout plochého břicha a štíhlého pasu za čtrnáct dní

První věc, kterou byste měli pochopit, když zjistíte, jak dosáhnout plochého břicha, je, že toho nelze dosáhnout rychle.Doba, kterou jsme uvedli, je nejrychlejší možnou dobou pro splnění takových přání.Navíc ploché břicho a štíhlý pas nejsou možné bez úbytku hmotnosti ve všech částech těla, protože bodové hubnutí je mýtus.

Nejprve si řekneme, co byste měli jíst, abyste měli ploché břicho:

  • Zelená listová zelenina – měla by se jíst při snídani, aby tělo lépe trávilo těžší jídla.Kromě toho mají tyto potraviny velmi vysoký obsah vlákniny, která podporuje spalování tuků.
  • Ovoce a zdravé sladkosti – pomáhají zasytit, zahnat žízeň po sladkém, nevyvolávají nadýmání břicha a pomáhají tělu ‚odevzdat‘ vodu.
  • Červená zelenina – flavonoidy ve složení vám nedovolí nabrat nadváhu a ‚zasloužit‘ si obezitu a urychlují hubnutí.
  • Avokádo – obsahuje zdravé tuky, které zvyšují pocit sytosti, zlepšují fungování trávicího traktu, kontrolují hmotnost a pomáhají ji snižovat.
  • Bílé maso a mořské plody – zdroje libových bílkovin a cholinu, který podporuje spalování tuků.Tyto potraviny urychlují hubnutí v oblasti břicha a snižují chuť k jídlu.
  • Odborníci na výživu doporučují pít 1-2 šálky zeleného čaje denně, protože zrychluje metabolismus a pomáhá snižovat nadváhu.Také vody by měl být dostatek – 11 sklenic každý den.

    Je důležité si uvědomit, že pokud pro sebe chcete ploché bříško – vaše strava by měla být vyvážená.Pevná snídaně, lehká večeře a 5-6 malých jídel za den a vyvarovat se jídla 2 hodiny před spaním.

    Jak dosáhnout plochého bříška a štíhlého pasu pomocí dechových technik

    Ploché břicho a ‚vosí‘ pas můžete získat zajímavým dechovým cvičením.Zvládnout ho může i začátečník, stačí:

  • Napnout tělo.
  • Pevně ho stiskněte.
  • Při výdechu vtáhněte břicho dovnitř a zpět k páteři.
  • Stáhněte břišní svaly od středu, zadržte dech na 10 vteřin a poté postupně uvolněte.Toto cvičení provádějte 3x denně po dobu 10 přiblížení – pomáhá zlepšit držení těla, zpružnit břišní svaly a odstranit efekt nafouklého břicha.

    Martin Černohorský
    Martin Černohorský
    Profesionální kuchař. Martin Černohorský v současné době vede rodinnou školu vaření v Praze, kde pořádá také kurzy vaření pro veřejnost. Nyní se rozhodl podělit se o své znalosti v podrobné knize. A jaké jsou její ingredience? Osvědčené recepty, zajímavosti z profesionální kuchyně, vzpomínkové fotografie nebo zábavné ilustrace.

    LEAVE A REPLY

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    Most Popular

    Recent Comments