HomeTipyNikdy to nejezte před spaním, pokud si nechcete způsobit nespavost

Nikdy to nejezte před spaním, pokud si nechcete způsobit nespavost

Mnoho lidí vůbec nepřemýšlí o tom, jaké potraviny způsobují nespavost.Všimli jste si někdy, že po velkém jídle se vám někdy ani nechce myslet na spánek? Jde o to, že některé potraviny ‚odpuzují‘ veškerý spánek.Pokud budete vědět, co s nespavostí nemůžete, začnete v noci plně odpočívat a ovlivní to vaši produktivitu během dne.

Jaké potraviny ovlivňují nespavost a co můžete jíst v noci, abyste dobře spali, si přečtěte na stránkách UNIAN.

  • Co byste neměli jíst před spaním.
  • Jaké potraviny jsou dobré pro spánek.
  • Které léky způsobují nespavost.
  • Co pomůže při nespavosti: užitečné rady před spaním.
  • Co nejíst před spaním

    Vědci již vědí, které potraviny způsobují nespavost.Potraviny, které způsobují nespavost, mohou být v každé lednici.Jedná se o tučné potraviny, vepřové maso, avokádo, ryby, zeleninu a konzervy.Pokud si k večeři chcete dát grilované kuře se salátem a vypít všechno to víno – pak lze takové menu bezpečně nazvat ‚škodlivou radou‘, jak doma způsobit nespavost, a ani nedoufat v silné sny.

    Potraviny, které narušují spánek, jako je maso nebo čokoláda, mají povzbuzující účinky a jednoduše nedovolí tělu přizpůsobit se odpočinku.Vyhněte se alkoholu a tučným jídlům a kromě dobrého spánku získáte i dobrou postavu, protože přejídání v noci vašemu pasu neprospívá.

    Nízkotučné ryby, mandle, krůtí maso, rýže a kiwi jsou skvělé pro spánek / foto ua.depositphotos.com.

    Jaké potraviny mají dobrý vliv na spánek

    Co jíst k večeři, abyste se dobře vyspali? Snažte se jíst vyvážené a zdravé večeře bez tučných jídel.Na spánek jsou skvělé libové ryby, mandle, krůtí maso, rýže a kiwi.Tyto potraviny mají dobrý vliv na spánek a pomohou vám rychle usnout.Zelí od nespavosti vás také zachrání, trocha kysaného zelí nebo dušené zeleniny je skvělým doplňkem večeře a bude mít pozitivní vliv na spánek.

    Pokud nevíte, co pít před spaním, abyste dobře usnuli, zkuste pít teplé mléko a heřmánkový čaj.Višňový džus, kokosová voda a mátový čaj jsou také skvělými pomocníky při usínání.

    Mimochodem, vědci dokonce pojmenovali bobule na nespavost.Pokud chcete dobře spát, můžete před spaním sníst několik třešní.Tyto bobule jsou nejlepším zdrojem melatoninu, hormonu, který je zodpovědný za zdravý spánek.

    Jaké léky způsobují nespavost

    Vědět, které potraviny způsobují nespavost, k dobrému spánku nestačí.Zvažte i další faktory.Ukazuje se, že mnoho léků ovlivňuje spánek, nebo spíše způsobuje nespavost.Zjistěte, co nemůžete dělat při nespavosti a jaké léky nespavost způsobují, protože mnoho léků může skončit ve vaší lékárničce.

    Spánek ovlivňují léky na srdce, léky na depresi, hormony, steroidy, léky na Alzheimerovu chorobu a astma.Měli byste být také opatrnější při užívání doplňků stravy ve večerních hodinách.Takové doplňky mohou zcela ‚zahnat‘ veškerý spánek.Podle lékárníků mohou nespavost způsobovat také léky proti nachlazení a chřipce, léky proti bolesti, tablety na hubnutí a léky na odvykání kouření.

    Co může pomoci při nespavosti: užitečné rady před spaním

    Pokud jste však již porušili ‚pravidla‘ a ‚zhřešili‘ tím, že jste jedli některé z potravin, které spánku neprospívají, potřebujete vědět, co vám může pomoci při nespavosti.Vyvětrejte si pokoj, zacvičte si relaxační jógu nebo si dejte horkou koupel.Ty nejužitečnější před spaním zní takto: odložte telefon, vypněte televizi a snažte se relaxovat.Nemyslete na špatné věci, sněte a představujte si něco dobrého.

    Martin Černohorský
    Martin Černohorský
    Profesionální kuchař. Martin Černohorský v současné době vede rodinnou školu vaření v Praze, kde pořádá také kurzy vaření pro veřejnost. Nyní se rozhodl podělit se o své znalosti v podrobné knize. A jaké jsou její ingredience? Osvědčené recepty, zajímavosti z profesionální kuchyně, vzpomínkové fotografie nebo zábavné ilustrace.

    LEAVE A REPLY

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    Most Popular

    Recent Comments